آموزش واردات

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

آموزش واردات

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

آموزش واردات

گروه بازرگانی تجارت طلایی در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی و ارایه تسهیلات (آموزش، ترخیص کالا، بازرسی و..) به صادرکنندگان و تجار تشکیل یافته است.
این گروه نمایندگی رسمی چاپ و نشر بازرگانی، جواز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز آموزشی از سازمان فنی وحرفه ای را دارا می باشد و در سه حوزه: آموزش صادرات واردات وترخیص کالا، خدمات ترخیص کالا از گمرکات کشور، خدمات صادرات و واردات
ارایه خدمت مینماید.
آموزش صادرات انواع کالا و محصول در تجارت طلایی، آموزش واردات کالا و محصول و قانون و قررات مربوط به آن، آگاهی از تمامی قوانین مرتبط با ترخیص کالا در ایران از طریق آموزش های مجموعه تجارت طلایی

  • ۰
  • ۰

آموزش واردات

در مقالات مربوط به آموزش واردات کالا و صفرتا صد انجام دادن آن، درمورد انواع واردات کالا صحبت کردیم. و بیان کردیم که بر اساس قانون، کالاهای وارداتی به سه دسته: کالاهای مجاز، کالاهای مشروط و کالاهای ممنوع دسته بندی می شود.

(برای آگاهی بیشتر درمورد این کالاها به مقالات مربوطه مراجعه کنید.) حال کالاها و محصولاتی که مجاز به واردات به داخل کشور هستند، باید دارای شرایطی باشند. این شرایط برای محصولات و کالاهای مختلف، متفاوت می باشد. در این مقاله، شرایط واردات برخی از کالاها و مواد خوراکی را بیان می کنیم.

واردات ماهی و آبزیان

  1. ورود و صدور موکول به رعایت ماده ۷ قانون دامپزشکی کشور مصوب ۱۳۵۰ و ماده ۱۶ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مصوب ۱۳۴۶ حسب مورد است.
  2. ورود ماهی زنده غیر زینتی برای اصلاح نژاد و تکثیر و پرورش با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از کسب نظر وزارت جهاد کشاورزی می باشد.
  3. ورود لارو میگو و میگوی زنده برای اصلاح نژاد، تکثیر و پرورش با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از کسب نظر وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

واردات شیر و محصولات لبنی

  1. ورود کلیه کالاهای لبنی به استثنای تخم مرغ نطفه دار، موکول به رعایت ماده ۱۶ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و … مصوب ۱۳۴۶ و ترخیص آنها موکول به ارائه گواهینامه بهداشت کشور مبدا می باشند.
  2. ترخیص تخم پرندگان موکول به ارائه گواهینامه بهداشت کشور مبدا بود و منحصرا از گمرک خانه هایی که دارای پست قرنطینه دامی وزارت جهاد کشاورزی می باشند قابل تشخیص است.
  3. ورود محصولات از حیوانات حرام گوشت ممنوع است.
  4. ورود و صدور کلیه اجزاء حیوانات و پرندگان وحشی به موافقت سازمان حفاظت محیط زیست می باشد.

source: شرایط واردات کالا و مواد غذایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی