آموزش واردات

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

آموزش واردات

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

آموزش واردات

گروه بازرگانی تجارت طلایی در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی و ارایه تسهیلات (آموزش، ترخیص کالا، بازرسی و..) به صادرکنندگان و تجار تشکیل یافته است.
این گروه نمایندگی رسمی چاپ و نشر بازرگانی، جواز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز آموزشی از سازمان فنی وحرفه ای را دارا می باشد و در سه حوزه: آموزش صادرات واردات وترخیص کالا، خدمات ترخیص کالا از گمرکات کشور، خدمات صادرات و واردات
ارایه خدمت مینماید.
آموزش صادرات انواع کالا و محصول در تجارت طلایی، آموزش واردات کالا و محصول و قانون و قررات مربوط به آن، آگاهی از تمامی قوانین مرتبط با ترخیص کالا در ایران از طریق آموزش های مجموعه تجارت طلایی

  • ۰
  • ۰

تحلیل رقبا

در مقاله قبل درمورد تجزیه و تحلیل رقبا در بازار هدف و اهمیت این موضوع در کلاس های آموزش واردات و صادرات کالا صحبت کردیم. رقبا از اصلی ترین فاکتورهایی هستند که می توانند بر روی فروش محصول ما در بازار هدف تاثیر گذار باشند.

تجزیه و تحلیل رقبا هم باید قبل از انتخاب ۱۰۰ درصدی بازار انجام گیرد و هم بعد از آن. تجزیه و تحلیل رقبا بعد از ورود به بازار هدف بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد که مهمترین آنها را در زیر عنوان کرده ایم.

فعالیت های پس از ورد به بازار هدف

در تحلیل رقبا، برای نتیجه گیری بهتر، باید یکسری جداول مربوط به این موضوع را پر کنید. در این جدول ها اطلاعات مربوط به رقبا، قیمت، برند، سیستم توزیع و درصد سهم بازار آنها در بازار هدف آورده شده است. که در اینجا به طور مختصر به شرح آنها می پردازیم.

برای کاهش قیمت کالای تولید داخلی در بازارهای هدف و رقابت با سایر رقبا می توانیم از ابزار های زیر استفاده نماییم.

تعرفه ترجیحی:

با برخی از کشور ها قرارداد تعرفه ترجیحی داریم، بدین ترتیب که از کالای صادراتی کشور ما به آن کشورها حق ورودی کمتری دریافت می شود. همچنین بالعکس از کالای صادراتی آن کشورها به کشور ما نیز حقوق ورودی کمتری دریافت می شود.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

انواع تعرف ترجیحی عبارتند از:

  • تعرفه ترجیحی SP
  • تعرفه ترجیحی Preference
  • تعرفه ترجیحی SP دوطرفه

source: نمونه تحلیل رقبا پس از ورود به بازار هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی