آموزش واردات

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

آموزش واردات

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

آموزش واردات

گروه بازرگانی تجارت طلایی در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی و ارایه تسهیلات (آموزش، ترخیص کالا، بازرسی و..) به صادرکنندگان و تجار تشکیل یافته است.
این گروه نمایندگی رسمی چاپ و نشر بازرگانی، جواز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز آموزشی از سازمان فنی وحرفه ای را دارا می باشد و در سه حوزه: آموزش صادرات واردات وترخیص کالا، خدمات ترخیص کالا از گمرکات کشور، خدمات صادرات و واردات
ارایه خدمت مینماید.
آموزش صادرات انواع کالا و محصول در تجارت طلایی، آموزش واردات کالا و محصول و قانون و قررات مربوط به آن، آگاهی از تمامی قوانین مرتبط با ترخیص کالا در ایران از طریق آموزش های مجموعه تجارت طلایی

  • ۰
  • ۰

مراحل صادرات کالا

بحث صادرات کالا برای هر کشوری از مباحث بسیار مهمی می باشد. به همین دلیل در ابتدا ما به شما توصیه می کنیم برای موفقیت در این امر، به کلاس های آموزش صادرات کالا مراجعه کنید. زیرا برای مبادرت به امر صادارت باید خیلی دقیق و برنامه ریزی شده اقدام کنید.

به دلیل اینکه صادارت تاثیر بسزایی بر اقتصاد جامعه و هزینه های شرکت صادر کننده دارد.اما در این مقاله قصد داریم مراحل صادرات کالا یا خدمات را عنوان کرده تا شما آگاهی بیشتری در ایم خصوص به دست آورید.

اگر کالا یا خدماتی را تولید یا عرضه می کنید و تصمیم گرفته اید که این کالا یا خدمات را به خارج از مرزهای کشور برده و آنها را در بازارهای بین المللی عرضه کنید، برای موفقیت در این کار باید یکسری اصول را انجام دهید.

به هر میزان که این مراحل را با دقت و موشکافی بیشتری انجام دهید، موفقیت صادرات کالا یا خدمات خود را بیشتر تضمین می کنید. این مراحل عبارتند از:

شناخت بازار هدف

قبل از هرکاری باید بازار بین المللی را مورد بررسی کامل قرار دهید تا متوجه شوید، کدام کشورهای برای عرضه کالا یا خدماتتان مناسب هستند. بعد از مشخص کردن کشورهای مقصد برای صادرات، باید بازارهای داخلی آن کشورهای را ارزیابی کنید.

در این ارزیابی باید به مواردی مانند: راه های عرضه کالا یا خدمات در آن کشورها، میزان تقاضا برای کالا یا خدمات شما، راه های اثرگذاری بیشتر در مخاطب کشورهای مقصد برای فروش بیشتر، شناختن رقبای داخلی و خارجی در کشورهای مقصد، …. توجه کنید.

کسب مجوزهای لازم برای صدور کالا یا خدمات

بعد از آنالیز بازارِ مقصد برای صادارت کالا، باید اقدام به دریافت مجوزهای لازم کنید. برای کسب این مجوزها باید به ارگان یا وزرات خانه مرتبط با کالا یا خدمات خود مراجعه کنید. برای متال اگر قصد صادرات یک محصول کشاورزی را دارید، برای اخذ مجوز باید به وزارت کشاورزی مراجعه نمایید.

تعیین قیمت صادراتی توسط کمیسیون نرخ گذاری

شرکت یا فرد صادر کننده با درنظر گرفتن تمامی هزینه ها باید به کمیسیون نرخ گذاری کشور مراجعه کرده تا قیمت نهایی برای کالا یا خدمات صادراتی تعیین شود. این هزینه ها شامل هزینه تولید، بسته بندی و ارسال کالا و هزینه های مربوط به گمرک کشور می باشد.

source: مراحل صادرات کالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی